WSTAWIONE GNIAZDA

Wstawiane gniazda zaworów ssących i wy­dechowych odlane są z austenitycznego żeliwa stopowego. Górna płyta kadłuba nachylona jest do poziomu pod ką­tem 22°.Kadłub silnika odznacza się bardzo sztywną konstrukcją, głównie dzięki odpowiedniemu użebrowaniu pięciu ścianek działowych oraz płaszczyźnie podziału znacznie poniżej osi walu korbowego, podpartego co każde wykorbienie, a więc w siedmiu łożyskach głównych. Cylindry wytoczone w kadłubie otoczone są na pełnych obwodach koszulka­mi wodnymi.Po lewej stronie kadłuba w jego środkowej części wbudo­wany, jest wał rozrządu, ustalony w czterech łożyskach napędzany dwurzędowym łańcuchem cichobieżnym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!