WERSJE SILNIKÓW

Wszystkie wersje silników cechuje e = 7,5 oraz pe9,4. Odlewane z żeliwa stopowego kadłuby silników mają iden­tyczne układy i różnią się jedynie średnicami cylindrów lub ich liczbą. Cylindry są wytoczone wprost w materiale kadłubów . Płaszczyzna podziału kadłuba znaj­duje się poniżej osi wału korbowego, co zapewnia bardzo dużą sztywność kadłuba. Głowice cylindrów odlane są z żeliwa stopowego i mają nie­mal identyczne wykonanie bez względu na wersję silnika. Każda głowica zamyka trzy cylindry (model V-6 ma dwie głowice, a model V-12 — cztery). Gniazda zaworów ssących są wytoczone wprost w materiale głowic, a stalowe gniazda zaworów wydechowych wstawia się przez wciskanie. Zamki zaworów systemu ROTOCAP zapewniają podczas pracy silnika powolne obracanie się zaworów zarówno wyde­chowych, jak i ssących.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!