TYPOWY SILNIK

Układ konstrukcyjny silnika typowy.” Kadłub odlany ze stopu lekkiego, otwory, cylindrów lewego rzędu  tocznych łożyskach głównych (wałeczkowych) oraz dodat­kowo w łożysku kulkowym koła zamachowego, związanego z wałem również za pomocą połączenia czołowego systemu HIRTH. Na przednim końcu wału korbowego osadzone jest koło pasowe napędu dmuchawy i prądnicy, a na tyl­nym — koło zębate napędzające poprzez koło pośrednie po­dłużny wał napędu rozrządu. Silnik ma cztery wałki rozrządu, po dwa w każdej głowicy  . Wałki rozrządu sterujące wydech napędzane są od podłużnego wału napędu rozrządu za pośrednictwem wałów poprzecznych oraz stożkowych przekładni zębatych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!