TŁUMIK DRGAŃ

Na przednim końcu wału korbowego osadzony jest tłumik drgań skrętnych METALASTIK. Kute korbowody mają łby dzielone skośnie, pod kątem 45°. Pływające sworznie tłokowe współpracują z tulejkami z brązu ołowiowego, wciśniętymi w główkach korbowodów. Tłoki ze stopu lekkiego mają płaskie denka zaopatrzone w płytkie wnęki wymuszające zawirowania gazów w cylindrach. Każdy tłok jest wyposażony w trzy pierścienie uszczelniające i dwa zgarniające. U kład rozrządu typowy. Wał rozrządu jest ułożyskowany w kadłubie w trzech tulejach stalowych, wylanych białym stopem łożyskowym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!