TŁOKI KAŻDEGO CYLINDRA

Tłoki każdego cylindra połączone są krótkimi korbowodami z górnymi ramionami wahaczy. Dolne ramiona wahaczy sprzężone są długimi korbowodami z czopami korbowymi wału korbowego. Przesunięcie w ‚górę osi obrotu wału kor­bowego w stosunku do osi sworzni dolnych ramion waha­czy daje wymaganą asymetrię rozrządu.Kadłub silnika żeliwny, obustronnie zamykany pokrywami. Tuleje cylindrów żeliwne, pasowane dokładnie w kadłubie (szczelność przestrzeni wodnej osiąga. się bez uszczelek). Tuleje cylindrów są ustalone wzdłużnie przez gniazda wtry­ski waczy. Okna wlotowe i wylotowe rozmieszczone są w dwóch wieńcach na całym obwodzie cylindrów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!