Teren i styl jazdy

Co więcej, jeśli będziemy jeździć tylko po terenie, a nie po drogach asfaltowych to nawet nie musimy takiej maszyny nigdzie rejestrować. Jeśli chodzi o te motory to mówi się, że są one prawie tak wytrzymałe jak samoloty. Właściwie nic nie jest w stanie ich złamać. Ale oczywiście pod pewnymi określonymi warunkami. Przede wszystkim muszą być one poddane takim obciążeniem, na jakie zostały zaprojektowane. Jeśli będziemy przesadzać z obciążeniem to maszyna bardzo szybko zacznie nam płatać jakieś niemiłe figle. Ponadto potrzebują one bardzo, ale to bardzo dokładnego i pieczołowitego serwisowania. I to przed każdą niemal jazdą. W tego typu motorze wszystko musi być zapięte na przysłowiowy ostatni guzik. Inaczej po prostu sobie nie pojeździmy. Jeśli mamy z zamiarze jeździć przez kilka dni to serwis jest konieczny. I to kompleksowy. Należy wtedy wymienić olej, filtry, należy skontrolować wszystkie możliwe płyny. Trzeba również pamiętać, żeby zawsze mieć w zapasie dodatkowe klocki hamulcowe. Dlaczego? Ponieważ podczas jazdy terenowej znikają one w oczach. Tak naprawdę nowy komplet można zjeździć w już niecałą godziną. Zapas warto mieć, w końcu nie są one jakoś specjalnie drogie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: