RODZINA WIDLASTYCH SILNIKÓW

Ponadto układ zasilania cechuje pod­wyższone ciśnienie robocze (co zapobiega powstawaniu korków parowych w przewodach oraz zmodyfikowanie pompy wtryskowej.CUMMINS-V. Rodzina widlastych silników wysokopręż­nych, odznaczających się lekkością i zwartością konstrukcji, opracowanych jako w pełni zamienne z podobnego prze­znaczenia silnikami o zapłonie iskrowym. Wszystkie mo­dele silników CUMMINS-V cechuje rozwidlenie rzędów, cylindrów — 90°, bezpośredni wtrysk paliwa (urządzenie wtryskowe systemu CUMMINS PT — patrz str. 319) oraz zastosowanie po dwóch zaworów ssących i po dwóch za­worów wydechowych na każdy cylinder; stopień sprężania. 16 (wolnossące i doładowywane).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!