POSZCZEGÓLNE CYLINDRY

Dwusuwowy silnik wielocylindrowy o wstępnym sprężaniu mieszanki lub po­wietrza w skrzyni korbowej wymaga dodatkowo uszczel­nienia względem sie­bie komór skrzyni korbowej ładują­cych poszczególne cylindry. W tym celu^najczęściej stosuje się pierścienie “uszczelnia­jące typu tłokowego     zakładane w taki sposob, aby nie utrudniały dopływu oleju smarującego łożyska główne wału korbowego. Silnik pojazdu samochodowego za­wiesza się w jego ramie lub w nad­woziu samonośnym w sposób ela­styczny, aby ograniczyć do minimum przenoszenie się drgań i wstrząsów od silnika na kadłub pojazdu lub od­wrotnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!