PODPORY

Podpory przednia ‚i tylna powinny umożliwiać przekrę­canie się silnika pod wpływem momentu wywracającego (reakcyjnego), a jedna z nich powinna przejmować po­osiowe siły bezwładności (występujące podczas hamo­wania i przyspieszania pojazdu),   dwie podpory środkowe, położone na wysokości środka ciężkości zespołu napędowego (w przybliżeniu) powinny być rozstawione możliwie szeroko, z uwagi na przej­mowanie momentu reakcyjnego.Maksymalny moment wywracający, jak i moment wystę­pujący wskutek rezonansu podczas uruchamiania silnika mogą powodować nadmierne kątowe wychylenia silnika Z tego względu w przegubach zawieszenia, obok elemen­tów elastycznych, stosuje się zwykle zderzaki ograniczające o    najrozmaitszych wykonaniach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!