NAJMNIEJ KORZYŚCI

Pozwala to z kolei na podwyższanie stopnia sprężania, a więc i uzyskanie zwiększonego pojemno­ściowego wskaźnika. Stosunkowo najmniej korzyści zapewnia równoległe wbudo­wanie zaworu ^ ssącego i wydechowego. Górna ścianka komory spalania jest wówczas płaska, a średnicę grzybków zaworow są niewielkie, głównie ze względu na brak miejsca. Ponadto zapewnie- „ nie skutecznegochło dzenia ścianki, gło­wicy między zawo­rami nastręcza na ogół sporo trudności z uwagi na małą szerokość szczeliny wodnej i skłonność do tworzenia się korków . parowych w tym miejscu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!