MOCOWANIE CYLINDRA

Cylindry są mocowane do kadłuba przy użyciu śrub. Tłoki odlane ze stopu lekkiego mają denka zupełnie płaskie. Każdy tłok jest zaopatrzony w trzy pierścienie uszczelniające i dwa pierścienie zgarniające. Powyżej pierwszego pierścienia uszczelniającego na obrzeżu bocznej ścianki tłoka znajdują się rowki o głębokości około 0,5 mm, spełniające zadania uszczelnienia labiryntowego. Kuty wał korbowy o czterech wykorbieniach rozmieszczonych przestrzennie ma przykrę­cane przeciwciężary i jest wyposażony w cierny tłumik drgań skrętnych, osadzony obok koła pasowego napędu prądnicy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!