KANAŁY OLEJU

W kadłubie mieści się często, biegnący przez całą jego długość, główny kanał oleju o średnicy do 12.. .15 mm, wykonany jako otwór wywiercony w materiale kadłuba, albo jako rura wtopiona w materiale kadłuba lub umoco­wana w jego wnętrzu. Wywiercone w kadłubie otwory. doprowadzające olej do poszczególnych miejsc smarowania mdją zwykle średnice w zakresie 6.. .8 mm. Materiał kadłuba. Kadłuby żeliwne odlewa się przeważnie z żeliwa sferoidalnego: np. ZsP-45, ZsP-55, ZsP-45f lub ZsP-55f o twardości 240…300 HB (oznaczenia wg PN/H- -85101). Kadłuby ze stopów lekkich są odlewane z rozmaitych stopów .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!