KADŁUB SILNIKA

Kadłub silnika odlany ze stopu lekkiego z odejmowanymi indywidualnymi cylindrami żeliwnymi. Głowica cylindrów odlana ze stopu lekkiego obejmuje obydwa cylindry .Komoiy spalania klinowe; wstawiane gniazda i pro­wadnice zaworów.Wał korbowy odlewany wraz z masywnym przeciwciężarem, wewnątrz pusty. Obydwa wykorbienia skierowane w tę samą stronę; oba tłoki poruszają się współbieżnie, przy czym suwy pracy w obu cylindrach są przesunięte o pełny obrót wału korbowego. Niewyrównoważone siły bezwład­ności przejmuje specjalnie opracowane zawieszenie silnika. Dzięki równomierności momentu obrotowego wystarcza dość lekkie kolo zamachowe. Na przednim końcu wału korbowego, wewnątrz piasty koła pasowego, osadzony jest odśrodkowy filtr oleju.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o samochodach! Od lat pasjonuję się motoryzacja, szybkie samochody to moja największa pasja. Artykuły, które tutaj zamieszczam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia! Zapraszam do czytania!